Swetromania.

Kocham swetry. Uwielbiam. Ubóstwiam. I właśnie mniej więcej rok temu weszłam do jednego z moich ulubionych sklepików (gdzie wciąż nie można płacić kartą, co mnie dziś bardzo zabolało, bo musiałam doczłapać 30 km do bankomatu... okej, przy okazji wypłaciłam pieniądze, bo na pewno nie ruszyłabym się tak daleko tylko po wypłacenie pieniędzy, już prowizja w najbliższym bankomacie byłaby mniejsza niż cena busa) i znalazłam tam cudny sweterek. I myślałam o nim przez ten cały rok z nadzieją, że kiedyś go jeszcze zobaczę. Czemu go wtedy nie kupiłam? Nie wiem. Chyba było mi szkoda pieniędzy. Ale dziś znowu tam weszłam i patrzę - jest! No kto by pomyślał. Po roku! Kartą zapłacić nie mogłam, więc musiałam wytrzymać te kilka godzin i w końcu stałam się jego dumną posiadaczką. Chciałam kupić coś jeszcze, ale skończyło się to oblepieniem watą cukrową i zmywaniem z reklamówki jej pozostałości - dobrze, kłamię tu troszkę, po prostu wymieniłam reklamówkę na czystą i wróciłam do domu.


I marzy mi się milion swetrów. Ale skąd je wziąć? No skąd? I widziałam dziś dwie cudne torebki... Niestety na razie nie są one priorytetem.

Komentarze

  1. haha swetry ;0 No tak jesień idzie więc każdy kocha swetry tak ogólnie.Ja poluję na taki jeden w h&m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino, ja je kocham o każdej porze roku (o czym może zaświadczyć fakt, iż przy 28 stopniach chodziłam w swetrze, który zabrałam mamie, bo taaaak bardzo mi się podobał ;)). Ale akurat jesienią jest ich najwięcej w sklepach, dlatego najłatwiej kupić.
    Jaki to sweter, na który polujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo widać ten sweter był Ci przeznaczony :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na taki pomarańczowy lub czarny. Są świetne ale u mnie ich jakoś nie widziałam bo moje miasto jest do kitu(podkreślając słowo KIT)a wideo tematyczne chyba się nie pojawi,Straciłam ochotę jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poluję na szary sweter z brązowymi naszywkami na łokciach, o tak! Potem są jeszcze inne w kolejce oczywiście. Gorzej z funduszami.

    /Polska znajomość piłki nożnej to taka 'legenda/stereotyp'. Irytuje mnie to, że większość "kibiców" wypowiada się jak spece, a nie wiedzą nawet co się dzieje na boisku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetrasy są super:):):):)

    Córusię mam ładniastą! Szczególnie w versji Smile 1.0:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tatuś do mnie wpadł! Kocham swetry, są genialne, ale mają taką wadę, że po kilku latach się okropnie rozciągają xD. Dziękuję, Tatusiu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS