Zakupy jako środek do zwalczania summertime sadness.

Najpierw skończył mi się żel do mycia twarzy i zdecydowałam się na zakup nowego (Tołpa dermo face). Jakoś przypadkiem do koszyka wpadł mi także żel pod prysznic (Alterra).
Potem wpadłam w weekendową słoneczno-temperaturowo-bezsłodyczową depresję. I dziś postanowiłam się trochę dopieścić. Łącznie z nigdy wcześniej nie widzianym przeze mnie żółtym arbuzem.
Skończyło się mydło. Więc kupiłam (Alverde). To w ramach walki z SLSami.
A że Z. wczoraj zapytała, czy słyszałam o czymś takim jak zbilansowana dieta (gdy dałam jej do zrozumienia, że żywię się tylko truskawkami), postanowiłam zakupić lody Frugo, które zostały zjedzone na śniadanie (godzinę temu).

No dobra, nie jest ze mną tak źle. Mam też jakieś warzywa z kurczakiem i ryżem. Ale tak naprawdę nie marzę o niczym innym, jak o tym, by te półtora tygodnia jak najszybciej minęło i żebym już opuściła ten akademik i spotkała się z tymi wszystkimi, za którymi tak okropnie tęsknię.
Już wkrótce wakacje. Wkrótce. Szkoda, że miną, zanim się obejrzę.

Jutro mam występ i będę robić z siebie idiotkę. Jeśli ktoś będzie o 18:00 w Słubicach, zapraszam do SMOKa.

Komentarze

  1. Występ? :D Śpiewasz? :-)

    Co tak późno będziesz dopiero do domu wracała?
    Ja już od soboty jestem na miejscu.
    A tak poza tym, skoro żywisz się tylko truskawkami to poszukaj białych truskawek (są o smaku ananasa) - ja nie jadłam, bo truskawek w ogóle nie lubię, ale podobno dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, jestem jedyną osobą, która lubi, jak śpiewam :D. Mieliśmy zajęcia "teatralne" i jutro jest występ na zaliczenie. Będę wygłaszała przemowę jako jakiś tam mag ^^.

      Semestr kończy mi się dopiero w przyszły piątek. Inaczej też byłabym już w domu, trzeba cierpieć za te półtora miesiąca wolnego w lutym i marcu ^^.

      Nie spotkałam tych truskawek (i wcale się nie żywię tylko nimi, po prostu w dużych ilościach je jem :D), ale na pewno bym kupiła (jak ja lubię takie dziwne rzeczy - patrz: żółty arbuz :D). I wiem, że Ty wielu rzeczy nie lubisz :D. Ostatnio w Kauflandzie odkryłam ten sos waniliowy Oetkera w osobnym, większym opakowaniu - na Twoim blogu przeczytałam, że zawsze jest Ci go za mało, więc może następnym razem kupisz sam sos? ^^.

      Usuń
    2. O rany!!!!! SOS WANILIOWY!!! Mknę do Kauflandu!!! :DD

      Usuń
    3. A co do reszty to arbuzów żółtych nie jem bo w moim mniemaniu smakują tak samo a wyglądają jak niedojrzałe :D

      To na występie będziesz albo harrym potterem albo gandalfem :D

      Te niemcy mają śmiesznie ułożone wolne i ferie ;D

      Usuń
    4. Bo smakują tak samo, ale mnie zafascynował i kupiłam tylko dla koloru ^^.

      Nie, będę magiem z szalonymi poglądami typu: wszystko, co ludzkie, jest wielką grą, śmierć jest bajką dla dzieci, a wiara w Boga to tylko gra ze świadomością, żeby człowiek nie wiedział, że ziemia jest częścią nieba, pojmowania świata nie potrzebuje Boga, a biologia odkryła, że w jednej jedynej komórce ludzkiej wątroby krąży 227000 milionów jakiś weltal-kosmów (to ostatnie nawet nie wiem, czy jest po polsku czy po niemiecku), a ludzie to w ogóle anioły xD. Im lepiej znam ten tekst, tym bardziej się załamuję xD.

      Może i śmiesznie, ale mają więcej wolnego niż w Polsce i mogą sobie spokojnie wyjechać na jakieś narty bądź wrócić do domu na dłużej niż dwa dni ^^.

      Usuń
  2. dobra, dobra, Ty już się tam nie tłumacz, ja i tak wiem, że będziesz Gandalfem :D

    No nic mi lepiej nie mów o nartowych dwudniowych wyjazdach. Tegoroczne ferie były najgorszymi, jakie mi się przytrafiły - zamiast tygodnia spędzonego na stoku i relaksie, spędziłam raptem 2 weekendy w mega wielkich odstępach czasowych, bo musiałam się uczyć. YHHH.
    A za to we Francji dzieciaki nie chodzą do szkoły w środy :|

    OdpowiedzUsuń
  3. niezle zakupy

    nie lubie arbuza :/ fuj

    OdpowiedzUsuń
  4. czyzbym tam widziala biala czekolade?
    pycha!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz! :).

Popularne posty z tego bloga

Spontaniczny konkurs błyskawiczny - Alverde. [ZAKOŃCZONY]

Jennifer Lopez Deseo EDP + KONKURS